lørdag den 25. maj 2013

Daiquiri med jordbær og kokos

Drinks, drinks, drinks!!! Jeg elsker at nyde en lækker drink i en hyggelig stund... Idéen til denne drik fik jeg i byen, hvor jeg havde købt nogle meget dyre men lækre drinks, og jeg tænkte: dette kan jeg gøre bedre. Og ja det kunne jeg! Denne drink er mega mega mega lækker! Perfekt til en god aften med veninder! :-)


Daiquiri med jordbær og kokos (til 2 fine drinks)
Ingredienser: 
300 g frosne jordbær
40-50 g flormelis (efter ønsket sødme)
saft fra 1/2 - 1 lime
20 g kokosmel + drys på toppen af drinken
Lys rom efter behov... ;-)
1 sjat danskvand eller ligende


Fremgangsmåde:
- bland alle ingredienserne og blend det hele i en blender og smag til med rom
- hæld drinken i 2 fine glas og pynt med sugerør og kokos på toppen.
- drik drinken med det samme når den er kold og lækker!


Bettina

2 kommentarer:

  1. Er de ligeså gode som dem vi fik på Faust ;-) hehe - Ida.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert, og her kan man jo så selv bestemme mængden af alkohol, hvilket gør dem endnu bedre! :-) kh Bettina

      Slet