torsdag den 27. juni 2013

Jordbær milkshake

Vi har begge haft travlt i denne uge, da det sidste skolearbejde inden ferien skulle ordnes, og Bettina blev student i tirsdags. Charlotte er en meget stolt søster! I dag har dagen stået på studenterkørsel - altså mest for Bettina, det varede vist kun 20 minutter for vores andres vedkommende :-) Men i dag er også dagen, hvor vi alle nu endelig har ferie! Dette blev fejret af mig (Charlotte) på en regnvåd terrasse med denne jordbær milkshake. Opskriften er Bettinas, men jeg havde også lige lyst til en usund, læskende kold drik i dag for at markere at min ferie nu begynder. Jeg vil lige pointere, at denne jordbær milkshake er bedre end dem, man kan få hos Mc Donalds (jeg ved der er mange, der er frygtelig glade for den).


Jordbær milkshake (3 mellemstore glas)
Ingredienser: 
200 g frosne jordbær
100 g vanilie is
450 g mælk

Fremgangsmåde:
- blend alle ingredienserne i en blender
- nyd shaken med det samme, mens den er helt kold



Bettina & Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar