tirsdag den 11. februar 2014

Nye yndlings produkter #2

I dag kommer der lige lidt ord om tre nye yndlingsprodukter i vores køkken. Specielt Cheasy's to nye produkter frozen skyr og sukkerfri frugt/bær skyr er virkelig nogle produkter, der bliver næsten fast inventar i vores fryser og køleskab fra nu af. De smager så godt! :-) Tidligere har vi udgivet dette indlæg med nye yndlings produkter, som vi stadig elsker :-)

Cheasy frozen skyr
Hurra for is lavet på skyr. Disse is er tilsat sukker, men de har et højt proteinindhold og er yderst fedtfattige! Jeg er blevet absolut forelsket i disse is, da de smager SÅ godt. Jeg elsker smagen og den bløde konsistens som flødeis også har, men jeg synes flødeis bliver meget kvalm allerede efter bare et par mundfulde. Disse is er derimod mindst lige så cremet som flødeis, men ikke så fede, så det bliver aldrig kvalm at spise disse is. Desuden har de en skøn, naturligt syrlig-sød smag, som jeg elsker! Isen fås i tre udgaver: jordbær, hyldebær-hyldeblomst og naturel. Jeg har kun afprøvet de to frugt-udgaver, men jeg er helt vild med jordbær-udgaven!


Cheasy sukkerfri skyr
Jeg har ofte selv stået og lavet fx hindbær-skyr, hvor jeg har kogt hindbær sammen med stevia sukker og vand, men jeg fik det ikke gjort tit nok, fordi det føltes lidt omstændigt. Så jeg hilser de nye skyr varianter med frugt/bær velkommen! Siden jeg så dem, er det disse skyr, der er blevet spist til morgenmad hver evig eneste dag! Disse skyr smager virkelig som petit danone, og det er nu ret vildt, når de er forholdsvis sunde, samt meget proteinrige og sukkerfri. Virkelig virkelig lækre skyr-udgaver! Der er to udgaver: blåbær-solbær og pære-vanille. Min yndlings er klart pære-vanille :-)

Aqua d'or danskvand med hindbær-solbær
Dette er min nye svaghed, og jeg vil til en hver tid vælge denne drik over en sodavand. Det er egentlig ikke fordi den er sukkerfri og indeholder nul kalorier, men mere fordi den smager så godt! Den er både syrlig og sød, og desuden så har den blid brus. Det er ikke en danskvand, men det er heller ikke en sodavand, så jeg vil sige, det er en blanding mellem de to. En skøn drik som man godt kan blive lidt afhængig af ;-)

Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar