onsdag den 16. juli 2014

Greenie juice

Jeg er stor fan af min slowjuicer! Hver gang jeg juicer, så laver jeg mindst en halv liter, og så kommer den i køleskabet, for så er der næsten altid juice på køl, når der kommer gæster på besøg. Selv de mest grøntsags-forskrækkede gæster, vi har haft på besøg, har været vilde med mine juice - også selvom de som her er helt mørkegrønne og fyldt med grøntsager! Denne greenie juice er i den allersundeste ende af juice skalaen, men den smager stadig virkelig godt!


Greenie juice 
Ingredienser:
2-3 håndfulde frisk spinat
1 grøn peber
2-3 pærer
1/3 agurk

Fremgangsmåde:
  • Skær grøntsager og frugter i mindre stykker
  • Kom stykkerne i juiceren 
  • Nyd juicen iskold
  • Tip: det er en god idé at blande frugt og grønt når det skal i juiceren, og smart at pakke spinat ind imellem en hård grøntsag som fx peberfrugt (specielt hvis man bruger en centrifugal juicer)



Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar