fredag den 22. november 2013

Nem pastasalat med mango

Denne pasta salat lavede jeg til frokost en dag, hvor der var fart over feltet. Derfor skulle der noget nem og hurtig mad til. Denne pastasalat tog ikke ret lang tid at lave, og den blev bikset sammen på ca. 5-10 min. Så ja det er en lækker og nem frokost! Denne ville også være perfekt til en nem madpakke!


Nem pastasalat med mango
Ingredienser:
3 håndefulde kold pasta (gerne grov, jeg havde desværre kun lyse)
1/3 af en agurk
1 gulerod
2 mangoer
1 tomat
100 g blød feta

Dressing:
4 spsk æbleeddike
2 spsk oliven olie
1 spsk honning


Fremgangsmåde:
  • Hak alle grøntsagerne, og kom dem i en skål med den kolde pasta 
  • Bland alle ingredienserne til dressingen, og rør den godt ud
  • Hæld den over pastasalaten
  • Server straks eventuelt med lidt kød til
  • Jeg serverede mine med hjemmelavede kyllingenuggets



Bettina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar