søndag den 20. oktober 2013

Nye favorit produkter

Jeg læser pt til eksamen i nærmest døgndrift, og jeg har dermed også mistet appetitten, så derfor har jeg måtte ty til at købe nogle lidt lækrere ting jeg kan spise og drikke, så jeg i det mindste får lidt at spise og drikke. Herunder er en hyldest til tre lækre produkter :-)

Arizona Original Green Tea with Honey:
Min yndlings drik! En fantastisk isthe, som faktisk smager af the og ikke er hvinende sød. Jeg vil til en hver tid vælge den fremfor alverdens sodavand, juice og andre sukkerholdige drikke. Tidligere har man kun kunne købe denne drik i 0,5 liters flasker, så derfor blev jeg lykkelig, da jeg fandt denne 1,5 liter karton i Netto :-) Kalorieindholdet er ca. halvt så stort som i en sodavand, så helt galt er det ikke.
Netto: 20,-
  
Riskager med cheddar ost eller sour cream:
Disse riskager er fantastiske, hvis man har lyst til chips eller noget lignende, men søger et lidt sundere alternativ. De smager virkelig godt, men de er ikke sunde, og er altså blot et sundere alternativ til chips mm.. Jeg spiser disse som en lille snack midt i eksamens læsningen :-)
Netto: 5,-

Morbær:
Jeg har lige fået øjnene op for morbær (måske lidt sent?) men disse bær er virkelig lækre og karamel-agtige i smagen. Desuden er morbær propfyldt med c-vitamin og andre gode sager! Altså nærmest en lille vitaminpille i sig selv :-) Jeg spiser dem bare uden noget som en snack, men man kan også drysse dem på sin müsli eller skyr/yoghurt eller lave sin egen müsli med disse i. Virkelig lækre bær, så prøv dem!
Netto: 20,-

Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar