tirsdag den 9. september 2014

Gå-væk-sygdom-juice

Da jeg for nylig var rigtig syg, tænkte jeg, at jeg ville hjælpe mit immunforsvar på vej ved at indtage en masse grøntsager, så jeg besluttede mig for at lave juice af lækre friske efterårs grøntsager. Denne juice er virkelig lækker og smagfuld, selvom der er virkelig lidt frugt i :-) Når jeg juicer, plejer jeg ellers tit at komme næsten lige så mange frugter i som der er grøntsager, men det er jo slet ikke nødvendigt overhovedet!


Gå-væk-sygdom-juice (60 ml)
Ingredienser:
3 stilke badselleri
3 store gulerødder
1 rødbede
1 æble
1 pære
1 citron


Fremgangsmåde:
  • Skær enderne af gulerødder, rødbede og bladselleri, og skyld dem godt
  • Skyl pære og æble
  • Skær skralden af citronen
  • Juice nu frugter og grøntsager
  • Sæt evt i køleskab og nyd iskold :-)




Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar